onsdag 20. januar 2010

Tid for å drømme


Det går mot slutten av januar, og den aller mørkeste tiden er unnagjort for denne gangen. Selv om vinteren er flott, og har vært spesielt fin i år, kan man på slike dager drømme seg bort til andre årstider.
Dette bildet tok jeg en utrolig høstdag, på rypejakt. Motivet er hentet fra Steinfjellet i Namsskogan kommune i Nord-Trøndelag. En magisk dag i fjellet, vindstille og med sommerlige temperaturer. Når vintermørket og kulda kryper inn i marg og bein er slike minner gode å ha. 

4 kommentarer:

  1. Selv en blind høne kan finne korn.

    SvarSlett
  2. Er dette du Harry Tiller?
    http://www.facebook.com/?ref=logo#/htiller?ref=search&sid=533371035.112670550..1

    SvarSlett
  3. Ikke spesielt mange ryper å se her da;-

    SvarSlett
  4. Hei Harry.
    Kjempe fine biler. Jeg gleder meg til å følge med videre. Jeg har lagt deg inn på min bloggliste også.

    Keep up the good work :)

    Randi

    SvarSlett